چرا باید از ساک دستی پارچه‌ ای استفاده کنید؟

ساک دستی پارچه‌ ای همان‌طور که از نامش پیداست از پارچه در رنگ‌های متنوع تهیه می‌شود که ساده، سبک، قابل شستشو و چند بار مصرف است و جایگزین مناسبی برای کیسه‌های نایلونی و کاغذی است.

ساک دستی پارچه‌ ای هم برای خریداران مفید است، هم برای کسب‌وکارها مزایای تبلیغاتی دارد و هم برای محیط زیست گزینه سالم‌تری است.

خریداران با در دست گرفتن یک ساک پارچه‌ای شیک و محکم، تجربه خرید و حمل راحت‌تری دارند و مطمئن هستند که اقلام خریداری شده در یک ساک محکم قرار گرفته است که در میانه راه پاره نمی‌شود. از طرف دیگر با توجه به طراحی‌های خلاقانه‌ای که بر روی ساک‌های دستی پارچه‌ای اجرا می‌شود، خریداران مشتاقانه از این ساک‌ها به‌دفعات و در همه مکان‌ها استفاده می‌کنند و نیاز آن‌ها برای داشتن کیف‌های متفاوت برای حمل مایحتاج روزانه تأمین می‌شود.

کسب‌وکارها هم با چاپ لوگو و پیام خود بر روی ساک‌ دستی پارچه‌ ای، تبلیغات بلندمدت انجام می‌دهند. ازآنجایی‌که این ساک‌ها با دوام هستند و مچاله نمی‌شوند، خریداران معمولاً آن‌ها را دور نمی‌اندازند و از آن‌ها استفاده بیشتری در حمل مایحتاج روزانه خود انجام می‌دهند که مانند یک بیلبورد متحرک برای شرکت شما عمل می‌کند و تا زمانی که خریداران از این ساک‌ها استفاده می‌کنند، شما سطح آگاهی از برند خود را افزایش داده و فروش بالاتری خواهید داشت. این ساک‌ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بسیار مناسب و شیک هستند و البته در فروشگاه‌ها هم می‌توانند به صورت روزمره استفاده شوند.

 

اما از همه مهم‌تر، محیط زیست است که سال‌هاست تحت تأثیر استفاده بی‌رویه از پلاستیک و کیسه‌های نایلونی دچار مشکلات اساسی شده که با استفاده از ساک دستی پارچه‌ای و توسط تعداد زیادی از مردم، شاید بخشی از این مشکل حل شده و باری از دوش کره زمین عزیزمان برداشته شود و زندگی موجودات دیگر هم راحت‌تر و سالم‌تر شود. ضمناً با جایگزینی ساک پارچه‌ای به جای ساک‌های کاغذی، استفاده از کاغذ و قطع درختان جنگلی هم کمتر شده و همه موجودات (از جمله انسان‌ها) از این موضوع سودمند می‌شوند.

شرکت چاپ پارچه مدرن یکی از نمونه شرکت‌هایی است که تلاش زیادی در ایجاد فرهنگ استفاده از ساک پارچه‌ای دستی می‌کند و موفقیت‌های زیادی هم در این راه داشته است. این شرکت در تولید انواع ساک دستی پارچه‌ای مرغوب در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع اعم از دسته موزی، دسته بندی، ته کاست، بغل کاست و بغل دوخت آمادگی و مهارت دارد که تیراژ مورد نیاز شما را با مناسب‌ترین قیمت و کمترین زمان ممکن تحویل می‌دهد.

 

مشخصات ساک دستی پارچه‌ای

ساک‌های دستی پارچه‌ای یا سوزنی معمولاً بر اساس جنس، سایز و مدل طبقه بندی و قیمت‌گذاری می‌شوند.

جنس ساک بر اساس گرماژ پارچه مورد استفاده بیان می‌شود که معمولاً ۶۰ و ۹۰ گرم در تولید ساک‌ها استفاده می‌شود که طبیعتاً ساک ۹۰ گرمی قوی‌تر بوده و برای حمل کالاهای سنگین‌تر مناسب است.

سایز ساک به انتخاب مشتری و بر اساس نیاز آن‌ها تهیه می‌شود.

مدل ساک دستی پارچه‌ ای در دو نوع ساده و کاست دار طراحی می‌شود که مدل کاست دار به دلیل داشتن پیله برای حمل کالاهای حجیم مانند جعبه‌ها مناسب است. هر دو مدل‌ با دسته‌هایی به صورت موزی و یا بندی ارائه می‌شوند که بر خلاف ساک‌های کاغذی، هنگام تولید بر روی ساک نصب می‌شود و زحمت اتصال دسته برای کسب‌وکارها وجود ندارد.

 

چاپ ساک دستی پارچه‌ای

چاپ ساک دستی پارچه‌ ای به شیوه سیلک اسکرین انجام می‌شود که به انتخاب مشتری در رنگ‌های متنوع که شامل طلایی و نقره‌ای هم است، انجام می‌شود. شما حتی می‌توانید رنگ سازمانی خود را دقیقاً روی این ساک‌ها سفارش دهید.

 

نتیجه گیری

ساک دستی پارچه‌ ای شاید در ظاهر از کیسه‌ نایلونی گران‌تر باشد اما اگر دوام و جادار بودن ساک پارچه‌ ای را در نظر بگیرید که باعث می‌شود به‌دفعات توسط مردم عادی استفاده شود که در خیابان ساکی را حمل می‌کنند که نام و لوگوی کسب‌وکار شما را بر خود دارد و سپس هزینه سفارش ساک دستی پارچه‌ای را با هزینه‌های تبلیغات تجاری مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که ساک دستی پارچه‌ای در واقع خیلی ارزان و مقرون به صرفه است و علاوه بر کاهش هزینه‌های تبلیغات و مارکتینگ، برای کسب‌وکار شما صرفه‌جویی هم می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید